pondelok 7. júla 2008

Ide sa do lesa

UPOZORNENIE: Toto je prvý príspevok a tak si Vás dovoľujem upozorniť, že:

1. texty obsahujú chyby
2. texty sú občas nudné
3. charaktery občas vymyslené
4. udalosti často prikrášlené
5. väčšinou všetko čo píšem sa fakt stalo


Prechádzka po okolí Martina

Napísané podla skutočných udalostí, teda skoro úplne presne tak to bolo. Chvíľkami som sa nechal uniesť. Takže v skratke...


Iba tak som išiel sa prejsť. Hneď skoro ráno som sa vybral smerom na západ, aby mi slnko nesvietilo do tváre. Nemám to rád. Po chvíľke okolité domčeky vystriedala akási záhradkárska oblasť. Som si uvedomil, že vlastne ani neviem kam idem. Iba rovno za nosom. Záhradky neskôr vystriedali volné priestranstvá zarastené tým, čomu sa u nás dole hovorí burina.

Po asi dvoch hodinách chôdze ma predbehol istý džogingový pánko. To sú mi ale veci. No a tak som ho prenasledoval, že kam beží. Pre istotu som však aj overil, či nebeží skôr pred niečim, ako za niečim. Po chvíľke som už nešiel za nim, lebo ten človek mi unikol. Pravdepodobne preto, že on bežal a ja nie. Tak som išiel zase sám a v tom, zrazu na ma mňa kukaj, že srnka, teda myslím to bola srnka, ja som chlapec z mesta a tu u nás také cicavce nežijú. Chcel som rýchlo vytiahnuť foťák. A potom aj pomaly som ho chcel, no nepodarilo sa. Začala utekať. kašlať ju! Mohla byť slávna. Po tejto frustrujúcej udalosti som v lese ochutnal také skoro červené bobule, ja že ríbezle. No ríbezle to neboli, škoda.

Po pár hodinách strávených v kŕčoch ma našla skupinka českých pytliakov a zbavila ma utrpenia ranou z milosti. Tak ako aj tu srnku čo ulovili. Tak jej treba. Nemala Utiecť.

Žiadne komentáre: